Følgende kjøpsvilkår gjelder for salg av tøybleier og andre barneprodukter av EcoSmil Katarzyna Pydyn, organisasjonsnummer 923 359 958 , om ikke annet er spesielt avtalt skriftlig mellom den respektive kunden og EcoSmil. Ved salg til forbruker anvender EcoSmil de obligatoriske punktene under gjeldende lov. EcoSmil nettbutikk – www.EcoSmil.no
Generelt
EcoSmil selger tøybleier og andre barneprodukter via internett, til privatpersoner i Norge. For å handle hos oss, må du har fylt 18 år, samt ha en gyldig norsk legitimasjon for pakkeforsendelser. Dersom du er under 18 år, må du ha samtykke for kjøpet ditt av en foresatt. Produktene som selges av EcoSmil kan brukes i Norge, og de har en norsk manual eller bruksanvisning når produktet krever det, enten i fysisk eller digital form.
Bestilling
Bestilling skjer via vår hjemmeside www.EcoSmil.no. Les gjerne vår hjelpeguide Handle & Betale. Dersom du har spørsmål rundt hvordan du bestiller, er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice ved å sende en mail til [email protected]. Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpsvilkår, og at dine personopplysninger registreres i vårt kunderegister.
Ved bestilling er kjøpet bindende først når EcoSmil bekrefter bestillingen, gjennom en faktura som du får på din registrerte e-postadresse. Ved eventuelle feil på for eksempel pris, lagerdifferanser, leveringstid osv., forbeholder vi oss retten til å korrigere dette i ettertid. Dette innebærer blant annet at om et produkt i EcoSmil sortiment har utgått, eller av andre årsaker ikke er tilgjengelig innenfor rimelige tiltak, er EcoSmil ikke skyldig å oppdrive et slikt produkt, til tross for at kunden har bestilt det. Dersom du ikke er fornøyd med vår korrigering, kan du selvfølgelig avbestille odren din, uten kostnad.
Rabattkoder kan kun brukes enkeltvis, ikke i kombinasjon med hverandre.
Betaling
I kassen kan du velge mellom flere betalmåtene. Alle betalingsmåter håndteres av Stripe, PayPal og Vipps.
EcoSmil garanterer at de betalingsmåter som tilbys på EcoSmil.no er trygge. EcoSmil tilbyr en sikker kortbetaling med VISA og MasterCard i samarbeid med Stripe / PayPal. Ved betaling med kort, sendes kunden videre til en sikker side, der kunden trygt kan fylle i kortinformasjonen og gjennomføre betalingen.
Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
EcoSmil håndterer aldri kundens kortinformasjon. Kunden kan kun handle med Vipps og kort utstedt i Norden.
Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.
Samtlige priser oppgis i norske kroner, inklusive moms. Eventuell fraktkostnad tilkommer, avhengig av hvilket fraktalternativ som velges ved bestilling.
1. Generelt
Denne policyen gjelder integritet, og beskriver hvordan EcoSmil Katarzyna Pydyn, org. nr 923 359 958, Hoveveien 181, 4323 Sandnes, [email protected], samler inn, videreformidler og lagrer dine personopplysninger.
Integritetspolicyen gjelder når EcoSmil tilbyr tjenester og produkter, f.eks. når du handler hos oss, har kontakt med vår kundeservice, besøker våre nettsider eller oppretter en EcoSmil -konto.
Med integritetspolicyen, vil vi at du skal føle deg trygg når du gir oss dine personopplysninger, samt vise hvordan vi sikrer at dine personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovgivning.
2. Personopplysningssansvarlig
EcoSmil er personopplysningsansvarlig for at EcoSmil behandling av dine personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning.
EcoSmil Katarzyna Pydyn
org. nr 923 359 958
Hoveveien 181,
4323 Sandnes
NORGE
Tel.: 925 45 597
E-post: [email protected]
3. Når behandler vi personopplysninger?
Når du besøker vår nettside, handler hos oss, abonnerer på vårt nyhetsbrev, oppretter en EcoSmil -konto eller kontakter vår kundeservice, må vi samle inn og behandle dine personopplysninger. Vi samler inn denne informasjonen, for å kunne tilby den service og funksjonalitet som forventes, og for å kunne innfri vår del av f.eks. en kjøpsavtale.
4. Hvilke personopplysninger behandler vi?
Vår datapolicy innebærer at vi lagrer så lite som mulig av dine opplysninger. Det betyr at vi bare bruker de opplysninger som er nødvendige for å kunne behandle din bestilling og opprettholde kommunikasjonen med deg.
Personopplysninger vi samler inn
om deg som kunde er følgende:
• Navn
• Adresse (leverings- og fakturaadresse)
• E-postadresse
• Telefonnummer
• Kundenummer
• Kjøpshistorikk
• IP-adresse og informasjon om bruk av nettsiden
• Personopplysninger du angir ved kontakt med EcoSmil,
f.eks. med kundeservice eller via Mine sider
For å kunne behandle din bestilling fullstendig, videreformidler vi dine opplysninger til våre samarbeidspartnee, f.eks. PostNord, HeltHjem, Stripe og PayPal. Vi samler også inn dine adresseopplysninger fra tredjeparts tjenester for adresseoppdateringer.
Når du besøker vår hjemmeside, lagrer vi følgende opplysninger av administrative og tekniske grunner: type og versjon av brukt nettleser, dato og tid for besøket samt din IP-adresse. Disse opplysningene blir anonymiserte, og brukes for vår statistikk og for at vi skal kunne forbedre vår internett- og onlinetjeneste. De anonymiserte opplysningene separeres fra dine personlige opplysninger, lagres i et sikkert system og kan ikke kobles til en spesifikk person. Dette innebærer at dine personlige opplysninger alltid forblir beskyttet.
5. Sammenfatning av personopplysningshåndtering
5.1.
Hensikt: Håndtere bestilling, inklusive notiser og påfølgende support
Eksempel: for å levere, tilby betalings- og leveringsalternativer, håndtere
reklamasjons- og garantisaker, besvare spørsmål
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp
Lagringstid: 3 år etter gjennomført kjøp
Type personopplysninger:
• Navn, adresse, e post, telefonnummer
• Ordreinformasjon
• Leveringsinformasjon
• Betalingsinformasjon
• Andre personopplysninger som oppgis ved kontakt med
oss
5.2.
Hensikt: Innfrielse av lovkrav
Eksempel: garantiforpliktelser, forbrukerkjøpsloven, produktsikkerhet,
bokføring
Juridisk grunnlag: Innfrielse av juridisk forpliktelse
Lagringstid: Så lenge som gjeldende lovverk krever, f.eks. 7 år i henhold til
bokføringsloven
Type personopplysninger:
• Navn, adresse, e post, telefonnummer
• Ordreinformasjon
• Leveringsinformasjon
• Betalingsinformasjon
5.3.
Hensikt: Registrering og håndtering av konto
Eksempel: gi tillatelse til innlogging på ”Mine sider”, gi tilgang til
ordrehistorikk, opprettholde relevans i kontaktopplysningene, tilby lagrede
favoritter
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp
Lagringstid: Så lenge du har en EcoSmil -konto
Type personopplysninger:
• Navn, adresse, e post, telefonnummer
• Ordreinformasjon
• Leveringsinformasjon
• Bruk av nettside
• Andre
5.4.
Hensikt: Markedsføring av produkter og tjenester
Eksempel: utsending av relevante tilbud via e-post eller SMS på lignende
produkter og tjenester, vise produktanbefalinger, gjennomføre kampanjer
og events rettet mot et spesifikt kundesegment
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp og samtykke
Lagringstid: 12 måneder etter gjennomført kjøp eller til samtykket tas tilbake
Type personopplysninger:
• Navn, adresse, e post, telefonnummer
• Ordreinformasjon
• Leveringsinformasjon
• Bruk av nettside
• Andre personopplysninger som oppgis ved kontakt med
oss
5.5.
Hensikt: Utvikling av selskapets tjenester og produkter, og analyser av
kundekollektivet som helhet
Eksempel: analyser av brukeropplevelse, analyser av sortiment
Juridisk grunnlag: Berettiget interesse
Lagringstid: 3 år etter gjennomført kjøp
Type personopplysninger:
• Navn, adresse, e post, telefonnummer
• Ordreinformasjon
• Leveringsinformasjon
• Betalingsinformasjon
• Bruk av nettsted
5.6.
Hensikt: Forebygging av misbruk av tjeneste og forhindring av forbrytelser
Eksempel: forhindre bedragerier, forhindring av ulovlig adgang til kontoer
Juridisk grunnlag: Innfrielse av juridisk forpliktelse, berettiget interesse
Lagringstid: Så lenge som gjeldende lovverk krever
Type personopplysninger:
• Navn, adresse, e post, telefonnummer
• Ordreinformasjon
• Leveringsinformasjon
• Betalingsinformasjon
6. Hvor lenge lagres personopplysningene?
EcoSmil lagrer kun personopplysningene så lenge det rettferdiggjøres av formålet. Hvor lang tid dette er kan variere avhengig av personopplysningenes art og av formålet med lagringen. Se punkt 7 for ytterligere detaljer.
7. Hvordan beskyttes personopplysningene?
EcoSmil har tatt alle nødvendige sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige opplysninger, og du kan føle deg helt trygg når du gir personopplysninger til oss. Vi hindrer uvedkommendes tilgang, spredning og endring bl.a. ved å lagre personopplysninger i databaser, som er beskyttet gjennom adgangskontroll og brannvegg. Ved kommunikasjon gjeldende dine personopplysninger til partnere, foreligger alltid databehandleravtale i bunn, og kommunikasjonen er kryptert.
8. Gis personopplysningene videre til noen?
EcoSmil videreformidler dine personopplysninger kun til nødvendige samarbeidspartnere, eller konsernselskaper med databehandleravtale. Eksempel på samarbeidspartnere er selskaper som utfører tjenester for EcoSmil regning, innen f.eks. levering, betaling og kommunikasjon. Disse partnerne håndterer bare dine personopplysninger for å sikre at vi oppfyller våre forpliktelser i henhold til lovverk, innfrielse av avtale om kjøp eller samtykke. EcoSmil kan også komme til å videreformidle dine personopplysninger dersom det følger alle lovkrav eller krav fra myndighet, om det handler om å sikre EcoSmil rettslige interesesser, eller for å avsløre eller forebygge bedragerier eller andre sikkerhetsspørsmål.
Om noen av EcoSmil leverandører
eller samarbeidspartnere befinner seg utenfor EU/EES, kan EcoSmil komme til å
overføre dine personopplysninger dit. Om personopplysningene overføres til et
land utenfor EU/EES, kommer EcoSmil til å ta de grep som er nødvendige for å
overføre personopplysningene til land utenfor EU/EES, på en lovmessig
måte.
Dersom tillatelse til å selge dine personopplysninger til tredjepart ikke
foreligger, vil det heller ikke skje.
9. Hvilke rettigheter har du?
Du kan alltid kontakte oss dersom du vil bli informert om hvilke personopplysninger vi har lagret om deg, eller om du vil korrigere feilaktigheter eller slette disse opplysningene. EcoSmil vil også på eget initiativ korrigere, avidentifisere eller komplettere opplysninger som viser seg å være feilaktige eller mangefulle.
Du har i tillegg rett til å kreve følgende:
Tilgang til dine personopplysninger:
Dette betyr at du har rett til å kreve et registerutdrag over behandlingen vi gjennomfører vedrørende dine personopplysninger. Du har også rett til å få en kopi av de personopplysninger som behandles. Med en skriftlig undertegnet søknad, har du rett til innhente et registerutdrag fra EcoSmil, om hvilke personopplysninger som er registrert om deg, formålet med behandlingen, samt hvilke mottakere opplysningere har blitt gitt til, eller skal gis til.
Du kan også kreve at registerutdraget skal inneholde informasjon om hvor opplysningene er blitt hentet fra, dersom de ikke er hentet fra deg, forekomsten av automatiserte avgjørelser (inklusiv profilering), samt informasjon om den antatte perioden opplysnignene vil bli lagret, eller kriteriene som brukes for å bestemme denne perioden. I tillegg har du i registerutraget, rett til å få informasjon om dine øvrige rettigheter, som angis i dette punktet.
Korrigering av dine personopplysninger:
På din anmodning, vil vi så raskt som mulig rette de feilaktige eller ufullstendige opplysninger vi behandler om deg.
Sletting av dine personopplysninger:
På din anmodning, tar vi bort de personopplysninger vi behandler om deg, dersom de ikke lenger behøves til de formål de ble samlet inn for. Dersom det foreligger lovmessige krav på behandlingen av dine personopplysninger, kommer vi til å avslutte behandlingen av opplysningene til andre formål enn å følge lovgivningen, f.eks. bokførings- og skattelovgivningen.
Begrensning av behandling av dine personopplysninger:
På din anmodning, begrenser vi vår behandling av dine personoppgifter til visse avgrensede formål.
Du har rett til dataportabiltet. Dette innebærer at du under visse forutsetninger, har rett til å få ut, og overføre, dine personopplysninger i et strukturert og allment format, til en annen personopplysningsansvarlig.
Du har rett til å innvende mot personopplysningsbehandlingen som utføres med interesseavveining som formål. Ved innvending mot slik behandling vil vi bare fortsette å behandle personopplysninger om det foreligger berettigede grunner som veier tyngre enn dine interesser.
Gjeldende personpplysningsbehandling med direktemarkedsføring som formål, har du alltid rett til å innvende mot slik behandlig ved å sende en e-post til [email protected]. Når vi har mottatt din innvending, vil vi avslutte behandlingen av dine personopplysninger for slike markedsføringsformål. Du har også all mulighet til å takke nei til fortsatt markedsføring, i alle våre utsendelser.
Du har også rett til å legge inn eventuelle klagemål til Datatilsynet, angående behandlingen av dine personopplysninger.
10. Cookies
EcoSmil bruker cookies på sine nettsider. Mer informasjon finner du i vår cookiepolicy (LINK).
11. Endringer i integritetspolicyen
Vi forbeholder oss retten til å endre våre databeskyttelseserklæringer dersom det skulle bli nødvendig, pga. ny teknologi. Vennligst sørg for at du har den mest aktuelle versjonen. Dersom vi endrer grunnleggende paragrafer i denne databeskyttelseserklæringen, vil vi legge ut informasjon om dette på vår hjemmeside.
12. Kontaktopplysninger
Alle interesserte og besøkere på vår hjemmeside, kan nå oss med spørsmål om databeskyttelse på følgende adresse:
EcoSmil Katarzyna Pydyn
org. nr 923 359 958
Hoveveien 181,
4323 Sandnes
NORGE
Tel.: 925 45 597
E-post: [email protected]
Copyright
Alt innhold på denne nettsiden, som tekst, grafikk, logoer, bilder, lydklipp, digitale nedlastinger og annen software, tilhører EcoSmil.no eller våre leverandører, og er beskyttet av norske og internasjonale lover om opphavsrett.
Frakt & Levering
Vår leveringstid er normalt 2-6 arbeidsdager. For varer som er laget spesielt for individuelle bestillinger, er det opptil 14 dagers leveringstid. Leveringstiden regnes fra dagen etter at du la inn bestillingen, forutsatt at vi har varen på lager. Så fort varen(e) har forlatt vårt lager, overgår leveringsansvaret til fraktfirmaet, som leverer din ordre innenfor gitt tid. EcoSmil kan ikke gi noen form for leveringsgaranti for varer som ikke finnes på lager ved bestillingstidspunkt, eller for varer som har forlatt vårt lager. Det betyr at den totale leveringstiden før varen kommer frem til deg, kan bli lengre enn hva som angis som normalt for valgt fraktmåte, dersom transportøren selv forårsaker en forsinkelse.
Leveringsmåte
Levering av bestilte varer skjer med HeltHjem, Postnord eller Bring
HeltHjem
Levering på døren – HeltHjem, Postnord eller Bring
Levering kan gjøres til postkassen, dørmatten, tomtegrensen, porten, leilighet. Levering skjer på hverdager (ikke røde). Du skal få SMS når pakken er levert.
Postpakke
Levering til hentested – Postnord eller Bring
Forsendelsen ankommer ditt nærmeste Postnord eller Bring-hentested, f.eks. en lokal matforretning. Du vil motta en sms med informasjon om hvor du kan hente pakken din. Om pakken ikke hentes inden 14 dager, sendes den i retur.
EcoSmil tilbyr fri frakt når kunden har bestilt varer for 1000 kr eller mer. EcoSmil bruker da det billigste fraktalternativet.
Transportansvar
Dersom varen skades eller blir borte under transporten fra oss til deg, er det vi som er ansvarlige. Ved en eventuell retur til oss, er det du som kunde som er ansvarlig for godset.
Transportskader
Er produktet skadet ved leveringstilfellet, bør dette meldes fra om så fort som mulig til EcoSmil kundeservice. For at vi skal kunne reklamere skaden mot vår transportør, må vi anmelde transportskaden til denne innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige for at du melder fra om skaden så raskt som mulig, innenfor denne tiden. Dette gjelder både synlige og usynlige transportskader, så det er viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt, med en gang du mottar varen.
Dersom skaden er synlig, er det enklest om du sier ifra til sjåføren ved mottakelsen av forsendelsen. Tenk på at du alltid bør spare emballasjen, slik at reklamasjonen skal kunne håndteres riktig.
Om du for eksempel får en pakke du ikke har bestilt, skal kundeservice kontaktes. Vi hjelper deg selvfølgelig med reklamasjoner og/eller retur på feilaktige/skadede pakker konstnadsfritt.
Uavhentede bestillinger
Vi forbeholder oss retten til å debitere kostnadene for den håndteringen som oppstår når en pakke ikke blir hentet (returfrakt, ekspedisjonskostnad osv.). Derfor tar vi ut en avgift på 349kr, dersom pakken ikke hentes ut. Forsendelsen ligger på posten i 14 dager, før den returneres til oss. Observer derfor at dersom du angrer et kjøp, og vil returnere varen, må du først hente ut pakken og deretter returnere i henhold til beskrivelsen nedenfor. Pakker som ikke blir hentet ut, regnes ikke innenfor angreretten.
Retur, angrerett og garanti
Retur av varer
Hvis du ikke er 100 % fornøyd med kjøpet ditt, kan du enkelt sende den i retur til oss, og få pengene tilbake, minus returavgift. Husk at vi kan ikke refundere pengene for hygieniske produkter. Hvis du sender hygieniske produkter tilbake, da vi kan ikke selge de videre. Vi oppfordrer deg til å gjøre gjennomtenkte kjøp.
Slik gjør du en retur:
- Legg varen du vil returnere, tilbake i originalforpakningen. Forsegle pakken skikkelig.
- Bestill pakken på HeltHjem.no. Ta vare på kvitteringen som returbevis.
Du får pengene tilbake senest 14 dager etter at vi har mottatt pakken.
Bytte et produkt
Om du vil bytte en vare, returnerer du den til oss, hvorpå du får pengene tilbake, minus returfrakt. Se ovenfor for returvilkår og returpriser. Du legger selv en ny bestilling på den størrelsen eller fargen du vil ha, eller på produktet du ønsker å bytte til. Du har angrerett i 14 dager fra den dagen du mottar varen din, og åpent kjøp i 365 dager. Hvis du sender produkter tilbake etter 14 dager da vi refundere ikke for kjøp.
Retur ved mengderabatt
I en mengderabatt, for eksempel 3 for 2, får du verdien av den billigste varen fratrukket i kassen. Denne verdien trekkes fra det totale orderbeløpet på de varer som inngår i mengderabatten.
Ved retur av et produkt som inngår i en mengderabatt opphører rabattvilkårene. Tilbakebetalingen for det produktet som returneres utgjør produktets rabatterte pris, det vil si originalprisen på produktet minus en tredjedel av prisen på det billigste produktet i din order. Utregningen for din order og produktets rabatterte pris står på din faktura.
For eksempel: Dersom du har bestilt et produkt for 100 kr, et produkt for 80 kr og et produkt for 60 kr, vil du få tilbake 80, 60 respektive 40 kr, avhengig av hvilket produkt du ønsker å returnere.
Angrerett
Når du handler hos EcoSmil, har du rett til å åpne og prøve varen din. Angreretten gjelder imidlertid ikke for hygieneprodukter (f. eksempel tøybleier). En avgift kan dras av fra din tilbakebetaling, dersom varen returneres i ødelagt tilstand. Les mer om dette nedenfor.
Dersom
du angrer kjøpet ditt, kan du returnere varen og få pengene tilbake. I henhold
til kjøpsloven, tilbyr EcoSmil angrerett i 14 dager. Angreretten gjelder fra og
med den dagen du mottar pakken din.
Hygieneprodukter
Angreretten gjelder ikke produkter som ikke kan selges på nytt, på grunn av
helse- eller hygienemessige årsaker. Dette omfatter for eksempel tøybleier,
kosmetiske produkter, undertøy, osv. Angreretten gjelder heller ikke for
produkter med begrenset holdbarhet, og produkter som klassifiseres som
ferskvarer.
Ved retur av UV- og badeklær, ber vi deg returnere varen i original forpakning og i uforandret tilstand. Dette vil si at varen skal være ubrukt, og at eventuelle merkelapper og forseglinger fremdeles skal sitte på. Ved skadet eller ødelagt originalforpakning, vil det forekomme en verdiminskning, som bedømmes fra sak til sak.
Hvis du sender hygieniske produkter tilbake, da vi kan ikke selge de videre. Vi oppfordrer deg til å gjøre gjennomtenkte kjøp.
Produkter i ødelagt tilstand
Dersom varen er anvendt mer enn hva som kreves for å fastsette dens egenskaper
og funksjoner, forbeholder vi oss retten til å gjøre et prisavdrag, motsvarende
verditapet som har oppstått i sammenheng med håndteringen av varen. Verditapet
bedømmes fra sak til sak. Varen må altså returneres i den tilstanden den var,
da den ble mottatt. Dersom varen ikke returneres i en uforandret tilstand, må
du umiddelbart kontakte kundeservice, som vurderer om en retur kan
gjennomføres.
365 dagers åpent kjøp ved utbrutt forpakning
Som kunde hos EcoSmil.no, har du 365 dagers åpent kjøp på varer med ubrutt forsegling. Forpakningen skal ikke være skadet eller ødelagt på noen måte. Om varer ikke har en forpakningg men har blitt levert løst i en pakkeg skal samtlige merker, klistrelapper, etiketter etc. fremdeles sitte på varen. Varen skal returneres i helt uforandret stand, og må ikke være brukt.
Reklamasjon
EcoSmil selger alle varer med 1 års garanti. For kunder i Norge gjelder 2-5 års reklamasjonsrett jfr. Kjøpsloven.
Om du vi gjøre en reklamasjon på varen din, kontakt vår kundeservice. Du vil bli bedt om å sende oss en beskrivelse av varens feil, med tydelige bildebevis, slik at vi kan hjelpe deg i prosessen.
Varegarantien dekker kun opprinnelige fabrikasjonsfeil, dvs. feil som fantes på varen ved levering. Fabrikasjonsfeil skal fremvises for, og konstateres av, EcoSmil. Avhengig av situasjonen, kan du bli tilbudt en gratis reparasjon, ny vare, eller avslag i originalprisen. Varegarantien gjelder ikke dersom vi ikke kan finne feilen på produktet, eller om du selv er den som har forårsaket skaden.
Rabattkoder
Innløse rabattkode
Ønsker du å benytte deg av en rabatt- eller kompensasjonskode ved en bestilling hos oss, gjør du følgende:
- Legg produktene dine i handlekurven, og gå til kassen
- Skriv rabattkoden inn i ruten
- Du
vil nå kunne se den fratrukne summen ved totalbeløpet
OBS! Dersom koden ikke fungerer, dobbeltsjekk at du har stavet rabattkoden riktig, og at du har brukt store og små bokstaver på riktig måte.
Vilkår ved bruk av rabattkoder
Kompensasjons- og erstatningskoder fra kundeservice, gjelder kun for ett kjøpstilfelle. For å være gyldig, må koden angis i kassen, før du betaler. Du kan ikke registrere koden etter gjennomført kjøp.
Det er kun mulig å bruke én rabattkode per kjøp, ettersom rabattkoder ikke kan kombineres med andre koder, uansett om det dreier seg om kampanjekoder, kompensasjons- eller erstatningskoder. Den totale verdien på varene, må være høyere enn rabattkodens verdi, for at kjøpet skal kunne gjennomføres.
Hver rabattkode har en fastsatt gyldighetstid. Det er ikke mulig å forlenge gyldighetstiden, eller å aktivere en rabattkode etter at gyldighetstiden er utløpt.
Dersom du har valgt å returnere en vare, der en rabattkode ble anvendt ved kjøpstilfellet, vil du motta en erstatningskode på samme verdi, som koden som ble brukt ved kjøpstilfellet. Dette fordi rabattkoden ikke kan byttes ut mot en utbetaling. Kompensasjonskoder tilbakebetales ikke ved retur.
Dersom du benytter deg av en rabattkode på et produkt som allerede er rabattert, trekkes rabatten fra den rabatterte prisen, og ikke fra orginalprisen.
Fødselsgaranti
EcoSmil gir kunden fødselsgaranti på alle produkter. Garantien gjelder opp til 4 uker etter fødselsdatoen. Garantien innebærer at kunden har rett til å returnere produktene om graviditeten eller fødselen ikke skulle gå bra. Ved bruk av fødselsgarantien skal produktene være ubrukte og kunden skal kunne fremvise legeerklæring. Produktene skal returneres i originalforpakning.
Tvister
Klagemål eller synspunkter om EcoSmil tjenester eller produkter bør meddeles til vår kundeservice via e-post [email protected]. Dersom du ikke er fornøyd med vår håndtering av ditt ærende er du velkommen til å henvende deg til Forbrukerrådet eller Forbrukertvistutvalget, som tar avgjørelsene ved en eventuell tvist.
Kontakt
EcoSmil
Katarzyna Pydyn
org. nr 923 359 958
Hoveveien 181,
4323 Sandnes
NORGE
Tel.: 925
45 597
E-post: [email protected]